2015. február 1., vasárnap

A hónap képe

2010 decemberében történt, hogy egy nagyon komor, borult délután lesben ültem, ölyvre vártam. A vastag, sötét felhőkből szakadatlanul hullott a hó. A gyönyörű hóesésben be is szállt elém az ölyv, de én egy óvatlan objektívmozdítással egyből távozásra is bírtam. Fotó nem is készült a pillanatról, pedig a körülmények ideálisak voltak egy igazi, téli hangulatú ölyves fénykép elkészültéhez. Azóta minden télen vártam a lehetőséget, hogy ismételhessek, és a vágyott fotó elkészülhessen. Négy évre volt ehhez szükség. A legutóbbi januári fotózáson minden tényező adott volt. Sűrű hóesés, madarak és fotós egy helyen, egy időben. Ritka együttállás. :)
http://volgyisandor.extra.hu/node/2066
A kép Pentax K-5 II vázzal, Sigma 120-400 mm 1/4,5-5.6 DG APO OS optikával, f5,6, 1/60, ISO 1600 beállításokkal készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése