2014. március 31., hétfő

A hónap képe

Eltelt a március. A tavasz gyorsan, nagy léptekkel tört be a Kárpát-medencébe. Nekem is hirtelen sok lett a tennivalóm. Az egymás után előbújó és virágba boruló kora tavaszi növények felkeresése minden évben kötelező program. Így volt most is. Ebben az évben a számba vételen kívül valahogy a fotózásukhoz is kedvet kaptam. Ezért a hónap képét is ezek közül a fotók közül választottam. Az ezerarcú leánykökörcsin sokak kedvelt fotótémája. Nem vagyok ezzel én sem másképp.Sosem mutatja ugyanazt az arcát. Idén én most a kicsit visszafogott, szégyenlősen bimbózó leánykökörcsint fényképeztem.
http://volgyisandor.extra.hu/node/1408
A kép Pentax ist Ds vázzal, Sigma 70-300 mm 1/4-5.6 DG Macro optikával, f7,1, 1/100, ISO 200 beállításokkal készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése